ИГРА МАКС НА РАЗХОДКА-32221
zoom_out_map

ИГРА МАКС НА РАЗХОДКА B489

99,90 лв.
С вкл. ДДС
Количество

    Tags:

СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС

phone (+359) 889 19 38 66
emailEmail: info@babyhome.bg

БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА!

local_shippingЗа поръчки над 80лв.

Препоръчителна възраст : 3 + Брой играчи: от един до четирима Съдържа : 1 дървена фигура на охлюв 1 дървена черупка 1 пръчка за бутане 1 карта ‘градина’ 5 карти „приятели животни" (къртица, птица, жаба, патица, риба) 6 чипове ‘салата’ 1 зар за игра 10 подаръка (по 2 във всеки цвят - виолетов, син, зелен, жълт, червен) Автори: Christine Basler, Alix-Kis Bouguerra Малкия охлюв Макс иска да опознае големия свят. Поради тази причина една красива утрин той напусна градинката си и се впусна в дълго и авантюристично пътешествие. По пътя той се запозна с много нови приятели и получи много, много подаръци. Големи и малки, тежки и леки, кръгли и ъгловати. Разбира се Макс иска да отнесе бързо всичките си подаръци вкъщи, преди Роси Гъсеницата да изяде всички листа. Как може той да ги носи всичките? Подготовка за игра: Първо подредете шест карти на пода, така че да образуват кръг. Редът на подреждане не е важен, както и размера на кръга. Той може да бъде адаптиран към конкретните условия и възможност на играчите. Шест малки чипове салата трябва да бъдат поставени на съответните места в картата „градина”, така че всяко лице на чипа да сочи нагоре. Всички цветни подаръци се разбъркват добре и се поставят в средата на кръга, а зарчето и пръчката за бутане отвън. Охлювът Макс е готов да тръгва и постави черупката на гърба си като спиралата сочи надолу, а мястото за зареждане - нагоре. Пътуването на Макс започва винаги от голямата градина. Съвет: Преди да започнете играта можете да решите дали имате право да променята позицията на подаръците, които са поставени върху черупката му. Правила на играта: Най-младият играч хвърля пръв. Ако даден цвят се падне на зара се използва пръчката за бутане, за да преведе Макс извън кръга с карти към животното със същият цвят, който се е паднал на зара. Когато достигне тази дестинация, подарък със същият цвят се натоварва на черупката му. Играчът решава дали да постави подарък в легнало или изправено положение. След това е ред на следващия играч. Ако играчът хвърли същият цвят, който е хвърлил играчът преди него, то Макс трябва да направи пълен кръг преди съответният подарък да бъде качен отново. Ако няма подходящ подарък в кръга от същият цвят, защото е вече на черупката на Макс, то зарът бива хвърлян отново. Играчът има късмет ако на зара се падне „звезда”. Така той/тя може да избере кой подарък да качи на черупката на Макс и не е необходимо да избутва охлювът до съответното животно. Този жокер е особено важен, когато на черупката на Макс липсва само един от цветовете. Всеки следващ подарък върху черупката на Макс прави неговото придвижване по-трудно. Ако един или повече подаръци паднат от черупката, докато Макс се придвижва, то тогава един от шестте чипа със салата трябва да се обърне с изядената страна нагоре. Подаръците, които са паднали се натоварват отново, при което, навсякъде където има две от един цвят, едното отива в средата на кръга. Ходът свършва тогава, когато парче падне и следващият играч хвърля зарчето. Няма значение дали нещо пада, когато се натоварва. Играчът може да продължи да подрежда и намества докато всичко се натовари. Край на играта: Ако играчът успее да натовари всички пет цвята, то той може да заведе Охлювът Макс с всички натоварени подаръци обратно в неговият дом – градината. Ако все още остава поне една цяла салата в кръга, то тогава Макс е успял да се завърне у дома на време. В този случай всички играчи печелят заедно с Охлювът Макс. Ако всички салати в кръга вече са изядени преди Макс да успее да зареди всичките пет подаръка в различни цветове, то Гъсеницата Роси е изяла всички салати и печели играта. Това озночава, че всички играчи заедно с Макс губят и трябва да се постараят повече следващият път. Варианти: Най-малките могат само да подреждат и товарят черупката или само да преместват охлювът без товар. За да се повдигне нивото на трудност, по-големите могат да използват картите, за да направят път из цялата стая с помощта на картите. Весели игри!    
Babyhome
B489

Конкретни референции